دل نوشته ها

گریز

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۴۱ ب.ظ

من بلاخره از این جا خواهم رفت فرق هم نمیکند فانوس داشته باشم یا نه ادمی که میگریزد از گم شدن نمیترسد.

بعضی وقتا تو زندگی همه ما پیش میاد که دوست داریم اینجایی که هستیم نباشیم

مثلا من الان دلم میخواست به جای اینکه توی خوابگاه نشسته باشم در کنار تمام جزوه ها ودغدغه امتحان فردا خونه می بودم ودر حال کشیدن تابلوی نقاشیم .

یا حتی توی جنگل سرسبز یا کنار دریا.

اما چه میشه کرد ،فعلا شرایط جوری هست که باید به جای رویا بافی بشینم درسم بخونم 😂😂😂.

ولی خوب ادمانباید رویاهاشون نابود کنن پس من حتما بعد امتحانا یه مسافرت کوچیک میرم و یه تابلو جدید شروع میکنم.

فک میکنم بعد از این همه دغدغه های فراوونی که تو این ترم داشتم خیلی عالی باشه ،احتمالا یه سری هم به مدرسه سینمایی میزنم  تا یه قدم به همون هدفایی ک گفتم نزدیک تر شم .

این ترم شروع خوبی نداشتم اما دلم میخواد پایانش عالی باشه .

سکوت😉

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
سکوت ....

نظرات  (۲)

ایشالا پایان خوبی داشته باشه:-)
پاسخ:
متشکرم لطف دارید
۰۴ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۴ محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
ازشما ممنونم که منو دنبال می کنید
پاسخ:
خواهش میکنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی