دل نوشته ها

آن سوی زیستن

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۳۲ ب.ظ

باید دنیا را کمی بهتر از انچه تحویل گرفته ایی تحویل دهی، خواه با فرزندی خوب خواه با باغچه ایی سرسبز، خواه با اندکی بهبود شرایط اجتماعی و اینکه بدانی.....

حتی یک نفر با بودن تو ساده تر نفس کشیده است .

این یعنی تو موفق شده ایی.

بله بلاخره امتحان سخت اصول بی هوشی هم تموم شد.

واقعا برام هیچ فرقی نداره که بیست بگیرم یا ده .

اون چیزی که برام اهمیت داره اینکه واقعا توی بیمارستان فرد مفیدی باشم من از اون دسته شاگردایی هستم که شاید اصلا به بعضی درسای غیر ضروری تو کلاس گوش ندم هرچند خودم بعد میخونمشون اما جز اون دسته افرادی هستم که توی بیمارستان اینقدر سوال از اساتید میپرسم که کفر بقیه در میاد😂😂😂

دلیلشم اینکه واقعا دلم میخواد با تمام وجودم به مریضا کمک کنم و کارای عملیم رو خوب بلد باشم .

و وقتی که بتونم حاذق ترین فرد توی بی هوش کردن بیمارا باشم و بتونم توی زمینه تحقیقاتم موفق باشم این ینی خود موفقیت .😃😃😃

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۵
سکوت ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی