دل نوشته ها

محبوب نادیدنی

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۲۳ ب.ظ

محبوب نادینی من ، محبوب نانوشتی و نا گفتنی و خارج از تمام تصورات و ادراک من ،چگونه برایت بنویسم قلم قاصر است و روح مقصر، مقصر تمام گناه ها و نبودنت هایت ، انقدر نبودی که گاه فراموش میکنم که هستی، انقدر ندیدمت که گاه فراموش میکنم مرا میبینی ، انقدر نشنیدمت که گاه فراموش میکنم مرا میشنوی صدای مرا میشنوی ان لحظه که با زاری تو را میخوانم و ان لحظه که اصلا نمیخوانمت .

اری روح و جسم هر دومقصرند مقصر تمام این ندیدن ها و نشنیدن ها و نبودن هایت.

محبوب من کمی نزدیک تر بیا چرا که بر پاهای من وزنه های گناه سنگین است و قدم هایم به سویت کوتاه .

محبوبم انقدر دلتنگ توام ، انقدر نبودت را احساس میکنم که گاه مرگ میطلبم برای اینکه با چشمان‌ روح به سویت ایم .

به سویت ایم حتی اگر این امدن به قیمت از دست رفتنم باشد .

محبوب عاشقم ، محبوب تنهایم ، میدانم که گاه در زمین برای معشوقه هایت غریبه میشوی اما این بار این منم که به رسم اولین اشناییمان و اولین کسی که عاشقم بودی به سویت امدم .

امدم تا نروم امده ام تا بمانم اما رسم ماندن بلد نیستم میترسم ، میترسم از اینکه این بار که شیطان با وسوسه ای نو به سویم امد من هم به سویش روم .

این بار که امدم اغوشی امن برایم بگشا که بی نیازم کند از تمام انچه جز تو نیاز دارم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۸
سکوت ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی