دل نوشته ها

از عشق تا عشق

يكشنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

محبوب نادیدنی من سلام.

سلامی به تو که هنوز هم در کنارم هستی هرچند هیچگاه نتوانستم انگونه که شایسته توست کنارت باشم .

پروردگار خوب من 

نبود (س)و رفتن نا گهانیش مرا به تو رساند ان زمان که احساس کردم هیچ عشقی صادقانه تر و عاشقانه تر از عشق به تو نیست .

ان زمان که (س)را با تمام وجودم دوست میداشتم با خود میگفتم خداوندا یعنی عشق به تو چگونه است ؟ چه قدر بزرگ است؟ 

اکنون (س) رفته اما من تنها نیستم چرا که تو در کنارمی ،خیلی بیشتر از او مرا دوست داری بیشتر از او مواظبم هستی تو را خیلی دوست دارم خیلی چرا که با تمام کمی ها و کاستی هایم با تمام گناهانام مرا میپذیری و مهربانی، چرا که رسم تو جز مهر چیزی نیست.

خداوندا خودت مواظبش باش ، چرا که مرا یارای مواظبت از او نیست ، شاید کمی سرکش باشد اما توانایی هدایت دارد اگر بخواهی و بخواهد .

خداوندا با تمام بدی هایی ک در حقم کرده است نمیتوانم نفرینش کنم چرا که از عشق به او به عشق تو رسیدم پس دست یاریت را از دستانش دریغ نکن که اگر او و رفتن نا به هنگامش نبود اکنون کنارت نبودم .

دوست دار تو سکوت .....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۹
سکوت ....

نظرات  (۲)

خدا خیلی بزرگه :-)
پاسخ:
واقعا همینطوره:-) 
آدم وقتی تنها میشه به خدا میرسه :)
هممون توی تنهایی هامون دلمون گرمِ به بودنش ....
پاسخ:
دقیقا و این بزرگترین فرصت و شانس زندگی من بود که دوباره بیدار شم:-) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی