دل نوشته ها

روز جهانی بی هوشی مباااااااارک👏👏

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۲:۴۵ ب.ظ

من یک هوشبرم💕

اگر یکی عشق,کمرشو شکست اسپاینالش کردم💉دردشو حس نکنه

اگه یکی از نبود یارش قلبش تاکی کاردی شد با یک لیدوکایین قلبشو♥اروم کردم

اگه یکی درد زیادی رو متحمل شد با مخدرام دردشو تسکین دادم

اگ یکی خواست واسه چند دقیقه به بهانه یک عمل از دنیا دل بکنه با اسکولینو پوفول بیهوشش کردم

اگر خودم دلم گرفت با N2O واسه چند لحظه سرخوش شدم

من معتقدم اگر زمان قدیم رشته هوشبری بود مولانا و حافظ جای شاعر شدن هوشبر میشدن

هوشبر دلاور روزت مبارکککک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
سکوت ....

نظرات  (۲)

مبارکه :-"
پاسخ:
ممنون😊😊
هوشبرییییی شغل رویایی من
پاسخ:
انشالله بتونید به رویاتون برسید😁

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی