دل نوشته ها

کوتاه قد باش ولی بلند فکر!!!!!!

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

همین الان اینجا نشسته بودم و داشتم به عکس دوران دبیرستانم نگاه میکردم توی یکی از عکسا من کنار دوتا از قد بلندای کلاس ایستاده بودم  و چه قدر اون لحظه دلم گرفت که من نسبت به اونا اینقدر قد کوتاهم!!!!

احساس کردم تمام دنیا روی سرم خراب شده !!!!!! 

کلا برای دخترا بعضی از چیزا خیلی مهمه .

بعد به خودم اومدم و قضیه رو از بعد دیگه نگاه کردم .

به این فکر کردم که شاید قد کوتاه باشم ولی میتونم به وسیله ی شغلم به خیلیا کمک کنم و حضور من توی اتاق عمل باعث میشه مریض با ارامش بیشتری نسبت به عمل جراحی اقدام کنه‌

شاید کوتاه قد باشم ولی نقاش واشپز خوبی هستم.

شایدکوتاه قد باشم ولی چهره و صدای زیبایی دارم .

و بلاخره شاید کوتاه قد باشم ولی کوتاه نظر و کوتاه فکر نیستم.

نمیدونم شمایی ک الان داری این مطلب رو میخونی چه شکلی هستی و چه ویژگی هایی داری فقط میدونم مهم اینه فکر بزرگی داشته باشی چون بزرگی ادما به فکرشونه نه به قدوقوارشون!!!!!!!!!

به قول اون اهنگه میگه گنده مال فکره وگرنه هیکل گنده که تو خرسم بود☺☺

دوستدار شما سکوت😉😉

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
سکوت ....

نظرات  (۳)

درسته :)
باید همیشه با یه دید مثبت به خودمون نگاه کنیم ...
پاسخ:
دقیقا همینطوره :-) :-) 
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۳۸ حسین یحیی زاده
باید توی تنگ فکر مثبت غوطه ور بشی بدون ترس مثل ماهی برقصی. وگر نه گربه ی بدبختی همیشه مترصد فرصت مناسبه.
پاسخ:
چه متن زیبایی ممنون:-) 
لایک
پاسخ:
تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی