دل نوشته ها

اندر احوالات سالی که گذشت......

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۰ ب.ظ

سالی که گذشت واقعا برای من جز یکی از عجیب ترین و سخت ترین سال های زندگیم بود .

اتفاقاتی که هرگز فکر وقوعشون رو نمیکردم .

کسانی قلبم رو به دست اوردند که فکرشو نمیکردم و کسانی هم قلبم رو شکستند که هرگز فکرشو نمیکردم.

دگرگونی هایی توی قلبم اتفاق افتاده بود که مغزم هرگز فکرشو نمیکرد و اونارو نمی پذیرفت .

ولی اون چیزی که برام اهمیت داره اینکه دلم میخواد بهاری که در راهه نویدی برای تغییرم شه .

قلبم رو باید خونه تکونی کنم.

خیلی چیزا رو باید ازش حذف کنم و خیلی چیزا رو بهش اضافه کنم.

خدای خوبم میدونم ، میدونم که واقعا برات بنده ی خوبی نبودم اما تو این سال جدید از من ادم جدیدی بساز که خودت دوستش داری.

منو بیشتر از قبل دوست داشته باش،جوری که واقعا حس کنم حضورت بزرگترین معجزه زندگی منه .

و سایه ی رحمت و بخششت اولین سین هفت سین زندگی من .

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۶
سکوت ....

نظرات  (۳)

۲۶ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۴ دینای دیگر ※※
هیم امسال هم گذش
پاسخ:
اره خیلیم زود گذشت🌻
ان شاء الله سال خوبی داشته باشی :)
پاسخ:
خیلی ممنون به همچنین:-) 🌹
سال خوبی داشته باشی (:
پاسخ:
متشکرم به هچنین:-) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی