دل نوشته ها

عجب دلگیرم من

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۳۶ ق.ظ

نمیدونم براتون پیش اومده یا نه 

که دلتون بگیره و حتی خودتونم ندونید چرا؟و حتی ندونید باید چیکار کنید

امروز برای من تماما اینطوری بود.

هعیییییی

دوست داشتید میتونید از کانال تلگرام من با ادرس

yek_fenjan_chaye_dagh@دیدن کنید.

دوستدار شما سکوت☺

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۲
سکوت ....

نظرات  (۳)

واسه من هم زیاد پیش میاد سخت نگیر میگذره
پاسخ:
اره باید صبور بود تا بگذره:-) 
۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۵۷ طاها میرویسی
من اومده بودم!
پاسخ:
ممنووووووونممممم😊😊😊
واسه منم زیاد پیش اومده مخصوصا شبا ...
پاسخ:
خیلی احساس بدیه واقعا😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی