دل نوشته ها

سال نو اخلاق نو

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ب.ظ

احساس میکنم حالا که سال نو شده و طبیعتم نو شده ،منم باید یه مقدار نو شم ینی صندوقچه ی خاک خورده ی ذهنم رو باز کنم ببینم چیا دور ریختنی هستن چیا رو باید گرد گیری کرد چیارو باید چیکار کرد اصلا 😂

خلاصه که باید اخلاقم رو نو کنم حقیقتش از اینی که هستم خیلیم راضی نیستم.

باید خودم رو وارد یه چالش جدید کنم .

دلمم میخواد از فردا که تقریبا جز اخر هفتس شروع کنم حتما که نباید اول هفته باشه😂

از نتایج چالش جدید و من جدید براتون بازم مینویسم

موفق و سربلند باشید.

دوستدار شما سکوت😊

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۸
سکوت ....

نظرات  (۵)

فکر خوبیه... موفق باشید :-)
پاسخ:
ممنون تشکر:-) 
موفق باشی :)
پاسخ:
مرسی☺
۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۱۲ طاها میرویسی
خوبه همه چیز!!
پاسخ:
اره عالیه:-) 
سلام خدمت شما 
می خواستم اگه امکانش هست کمکم کنید 
من به یکی از هم کلاسی هامون علاقه مند شدم ، یه چند ماهی میشه . اون روز بالاخره دلمو به دریا زدم و این موضوع رو باهاش از طریق ارسال پیام در میون گذاشتم. واله ایشون هم دختر بسیار خوبی هستن و دوستداران زیادی هم دارن تا جایی که به شخصه خودم هم امید چندانی نداشتم که با درخواستم موافقت کنن . خلاصه بهشون گفتم و ایشون خیلی محترمانه گفتن که به علاقه من ازش قایلند اما نمیتونن کمکی بهم کنند. در واقع پاسخ منفی بهم دادند . به نظرتون من الان چیکار کنم ؟ سعی کنم ایشنو رو فراموش کنم یا همچنان پیگیر باشم که شاید نظرشون عوض شه ؟ یکی هم الان احساس گناه و خجالت دارم . یعنی ایشون رو که سر کلاس میبینم خیلی خجالت می کشم و به خودم میکم ای کاش هودمو کنترل می کردم و موضوع رو بهشون نمیگفتم ، به نظرتون این خجالت من منطقیه و من کار زشتی انجام دادم ؟
پاسخ:
سلام اگه درخواست شما واقعا برای ازدواج بوده باشه و قصد دوستی  نداشتید به نظر من نباید خجالت بکشید چون کار بدی انجام ندادید .ایشونم نظرشون رو محترمانه گفتن و اینکه ازشون بپرسید علت اینکه جواب منفی دادن چیه
It really is.Tho if we’re going to talk about the New York School this reader confesses a fondness more for Kenneth Koch than for Frank O&aHr17;8#2a.But poems like this make me start to reconsider.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی