دل نوشته ها

تا حالا عاشق کسی شدید که دوستتون نداره؟

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۵ ق.ظ

روز هشتم

نمیدونم شمایی که داری این مطلب رو میخونی تا حالا عاشق کسی شدی که دوستتون نداره ؟

کسی که میخوای کنارش باشی اما اون نمیخواد کنارت باشه

کسی که وقتی پیش اون هستی احساس خوشبختی میکنی ولی اون وقتی کنار تو هست حتی ذره ایی احساس نمیکنه خوشبخته

کسی که هر لحظه و هر ثانیه باهاش حرف میزنی جلو اینه ،حین راه رفتن ،بیدار شدن اما اون حتی لحظه ایی هم بهت فکر نمیکنه

کسی که میخوای تا اخر عمرت باهاش باشی اما اون نمیخوادت

نمیدونم تا حالا برای شما هم پیش اومده کسی رو که از ته قلبتون دوست داشته باشیدو خودش بهتون بگه برو!!!!!

برای من پیش اومده اما امیدوارم برای هیچ کس دیگه پیش نیاد اون چیزی که برای من پیش اومده 

امیدوارم هیچ بخت برگشته ی با احساسی مثل من اینقدر توی تنهایی خودش زجه نزنه و درد نکشه اونم در حالی که همه ی اطرافیانش یه همدم دارن و منتظرن ببین تو چیکار میکنی با این همه تنهایی!

راستش امشب که دارم این مطلب رو مینویسم حالم هیچ خوب نیست 

و در واقع چشمام خیس اشکه .

سوال هر روزم از خودم اینه که ینی من ایقدر بدم که نتونست کنار من باشه یا اینکه شاید اگه قدم بلند تر بود منو دوست داشت ....

هعییی روزگار😔

😔😔😔💔💔💔


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۸
سکوت ....

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی