دل نوشته ها

و باز هم تنهایی....

چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۵۳ ق.ظ

خیلی حالم گرفتست چشمام شده بارون بهار

اگه این متن رو میخونید برام کامنت بذارید

واقعا چه کار کنم ؟مدتهاست که قلبم از عشق یک طرفه میسوزه یه جورایی بی رگ شدم و احساس میکنم دیگه هرگز نمیخوام ازدواج کنم .

کاش خدا برای من و این حجم اندوه یه کاری کنه...

خدایا منم دل دارم....😔

امضا سکوتی که تبدیل به اشک شد...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۲
سکوت ....

نظرات  (۱)

خداوند هر کسی را مطمئنا معشوق یک عاشق قرار خواهد داد. عشقی دوطرفه و انسانی...
پاسخ:
امیدوارم متیو این حجم از تنهایی غیر قابل تحمله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی