دل نوشته ها

من یک دختر بیست چهار ساله ی بیکار هستم !!!

جمعه, ۲۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۸ ب.ظ
من یک دختر بیست و چهار ساله ام ...
دختری که وقتی در مدرسه ی ابتدایی بود درس خواند تا مدرسه ی نمونه ی راهنمایی قبول شود دختری که وقتی راهنمایی مدرسه ی نمونه قبول شد درس خواند تا دبیرستان هم نمونه باشد وقتی دبیرستان نمونه بود درس خواند تا کنکور دانشگاه علوم پزشکی قبول شود وسرانجام روزی دانشگاه علوم پزشکی قبول شد ...اکنون چه؟
اکنون دختری بیست و چهار ساله و بیکار هستم ...😔اری میگویند وضعیت بازار کار به هم ریخته است و کسانی که  زودتر از تو فارغ التحصیل شده اند آنها هم بیکار هستند تو که به تازگی فارغ شده ایی....
خداوندا چه باید کرد ؟
اکنون احساس میکنم تمام رویا های کودکی و نوجوانی و جوانی که به خاطرشان جنگیدم رویای پوچی بوده است ....
خداوندا بر کدامین آرزوی برباد رفته ام می بایست گریه کنم؟!؟
زندگیم همچون میدان نبردی شده است و گورستانی برای آرزوهایم 
چه خواسته بودیم و چه شد؟!
پروردگارا اکنون منتظر معجزه ام ...نیازمند یاری تو .نیازمند حضورت ،آفتاب لطفت رابر زندگانیم با مهربانی بتابان ...ای مهربان ترین مهربانان❤

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۷
سکوت ....

نظرات  (۱)

سلام
دقیقا حس و حال من هست.
با این فرق که من علوم پزشکی نرفتم و یک عمر شنیدم که اگر میرفتی بهتر بود. الان هم دو سه سال از تو بزرگترم ولی صدافسوس برای هیچ کس بیکاری ما دغدغه نیس جز مادر و خانواده ی دلسوزمون.
پاسخ:
واقعا الان وضعیت کار توی همه ی رشته ها و علوم پزشکی خیلی به هم ریخته هست پس علوم پزشکی بودن یا نبودنش زیاد مهم نیست مهم بازار کار هست که کلا کار نیست!و واقعا حرفتون رو قبول دارم که بیکاری ما فقط برای خانواده های دلسوز خودمون مهمه 👌

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی