دل نوشته ها

دلم گرفته 💔

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۹:۴۲ ب.ظ

خدایا امشب که دارم این مطلب رو برات مینویسم دلم واقعا گرفته ، احساس میکنم دوست دارم تمام وسایلمو بردارم و برم یک جای دیگه ی جای خیلی خیلی دور .

حس میکنم دارم از درون از هم فرو میپاشم .

خدایا این سکوت سنگینت رو بشکن ،بعد از این همه سکوت که کردی 

الان زمان اینه که شروع به حرف زدن کنی .

الان زمان اینه که دستای منو که خیلی وقته رو به اسمون بلند شده بگیریو منو بلند کنی .

😢😢😢

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۲
سکوت ....

نظرات  (۴)

۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۱ کلنگ همساده پسر
آره خدا خیلی ساکته اونقدری ساکته که گاهی یادم میره قرار یک روزی بازخواست بشم. امیدوارم روزی که منتظرش هستی رو زودتر ببینی تا از این هوا دل گرفتگی دربیایی.
پاسخ:
سکوتش معنا داره همیشه حکمتش رو میفهمم ولی دیر متشکرم واقعا امیدوارم زودتر جوابم بده :-) و امیدوارم شمام به خواسته هاتون برسید:-) 
خدا خیلی بزرگه :-)
پاسخ:
واقعا خدا بزرگه به امید همین بزرگی و نیروی اعجازش:-) 
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۰ کلنگ همساده پسر
خواسته های من؟ خیلی سخت شد. من همیشه به خواسته های دیگران فکر می کنم. ممنون
پاسخ:
اینم از بلند نظری شماست. خواهش میکنم
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۳۴ حسین یحیی زاده
مطمعنم خدا الآن رفته همون جای خیلی دور و منتظرته. غصه نخور.
پاسخ:
امیدوارم 😢

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی